søndag den 10. maj 2015

Kage vs. trillinger

Jeg har ingen børn og har altid vidst, at jeg ikke ville have børn - heller ikke da veninder og andre i omgangskredsen nåede dertil i deres liv. Det "smittede" slet ikke. Til gengæld har jeg altid vidst, at jeg ville have kat. Det har jeg fået (har været så heldig at have haft hele 3), så alt er endt lykkeligt, og jeg har ikke et eneste sekund fortrudt hverken den ene eller den anden beslutning.

Grunden til denne lille indsigt er, at Kæresten og jeg i går var inviteret til dåb af et yngre par i vennekredsen, som fik trillinger lige inden jul. 

Det er jo trods alt ret specielt, og det er nok både første, eneste og sidste gang, jeg vil opleve det, så jeg glædede mig til at få den oplevelse med i "kufferten".

Det gik fint, "Trillerne" opførte sig alle 3 eksemplarisk, vi fik en masse godt at spise, fik mødt nogle søde mennesker,og alt i alt var det en rigtig hyggelig dag.

Det, der så fik mig til at trække lidt på smilebåndet, da jeg fik kigget på de få billeder, jeg hurtigt knipsede i løbet af dagen, var, at der bl.a. var billeder af vores fine gave, af udsigten fra festlokalet og af kagen, men ingen billeder af hovedpersonerne....overhovedet! De - altså hovedpersonerne - var rigtig søde og fine, men det faldt mig da slet ikke ind at tage billeder af dem...... Så endnu en gang blev jeg bekræftet i, at mit valg har været det helt rigtige for mig, og det er nu meget rart :)

Vores fine gave - 2 drengefarver og 1 pigefarve :)
Udsigten fra festlokalet ude i Sydhavnen
Den fine kage. Mums!
Men jeg glæder mig umådeligt på de (næsten) nybagte trillingeforældres vegne og ønsker dem alt mulig held og lykke med den store udfordring, de pludseligt har fået mere eller mindre fra den ene dag til den anden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du? Smid en kommentar.