mandag den 1. december 2014

Så er det (næsten) jul

Jeg er ikke det allermest entusiastiske julemenneske, der findes. Det er især det der gaveindkøbshurlumhej, der er lidt belastende at have hængende over hovedet, for når først det er overstået, er jeg faktisk ret vild med julen.

En ting, som gjorde mig temmelig julebegejstret, var, da Kæresten kom hjem for lidt over en uge siden med en stoooor pose fra Matas. Han havde været så juleenglesød, at købe en af deres julekalendere til mig - og så kunne det bare ikke blive den 1. december hurtigt nok.

I dag skulle det så være, og efter at have været hjemme siden i torsdags med den ondeste gang hoste, jeg i mit liv har haft, var det et stort lyspunkt at kunne åbne den første pakke i morges.

Jeg fandt en kurv, som pakkerne lige akkurat kunne være i.

I love it! Det er næsten som at være barn igen. Min begejstring vil i hvert fald være lige stor hver eneste dag frem til den 24. december.

Vi køber også Danske Spils skrabekalender hvert år og skraber troeligt hver dag, men det er bare ikke helt det samme...

7 kommentarer:

  1. Hvor dejligt med sådan en overraskelse. Det gør december lidt mere hyggelig :) Jeg har også været så heldig, at Christian, min kæreste, har lavet en adventskalender til mig. Jeg har selv lavet til ham og hans forældre. Vi sidder fast i et uendeligt langt sygdomsforløb med vores ene kat for tiden, så det er rart med lidt små lyspunkter i hverdagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rart, når man kan glæde hinanden lidt.

      God bedring med din kat. Det er aldrig rart, når det er de små pus, der bliver syge.

      Slet
    2. Ja, helt sikkert :) Tak skal du have. Det er rigtig hårdt. Håber snart, vi har en helt rask Ozzy igen.

      Slet
  2. Ej hvor fint. Jeg har aldrig prøvet Matas kalendergaver.
    Er de gode gaverne? :D Kan du anbefale det?
    Overvejer om jeg skal prøve den næste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er faktisk rigtig tilfreds indtil nu og synes, det er hyggeligt at have en lille pakke at se frem til at åbne hver morgen.

      Så jeg er superglad for at have fået den, men jeg er ikke sikker på, at jeg ville bruge så mange penge på at købe den til mig selv.

      Jeg røber nok ikke for meget for nogen ved at afsløre, at indtil nu har den indeholdt en håndcreme fra den stribede granatæbleserie, en Matas fodcreme, en tube af de stribede sommerglød-ansigtscremer, en lille Mavala-neglelak i en lækker mørkerød farve, et par neglefile, en tube af de stribede luksus body scrub og et par sorte sokkeletter fra Sofie Lassen Kahlkes strømpeserie.

      Så ja, jeg vil anbefale den men synes så absolut, at det er en luksusting af de større, at give sig selv - men det har man jo også fortjent en gang i mellem :)

      Slet
  3. Herligt. Pakkekalenderpakker er så hyggeligt, nonstop forkælelse og hygge :D

    Anne

    SvarSlet

Hvad synes du? Smid en kommentar.