søndag den 14. december 2014

Julegaver til katteelskeren

Mangler du en gave til katteelskeren?

Så kig forbi Catshop Netbutik. De har alverdens ting og sager, der enten forestiller katte eller har kattemotiv. De har vist også lidt til kattene og ikke kun menneskene, men som enhver, som har ejet mindst én kat, ved, så er det kattelegetøj, vi køber, sjældendt nær så interessant, som fx. papkassen det har været i, eller en papirkugle, man taber på gulvet.

Så hvis du, eller én du kender, har en svaghed for kagedåser, ovnhandsker eller viskestykker med katte på, eller mangler en lille kattefigur eller et par postkort, så er det et fint sted at kigge forbi.



Jeg "kiggede forbi" i sidste uge og fik bestilt lidt julegaver, og naturligvis kom jeg også til at købe et par småting til mig selv. Bl.a. et sæt med 3 kagedåser, som jeg blev nødt til at eje. Der skal jo snart bages julesmåkager :)

Jeg modtog mine varer lynhurtigt, så det skulle stadig kunne nåes før jul, og som I kan se, pakker de tingene rigtig fint ind i silkepapir med kattepotespor. 



Jeg bestilte bl.a. denne søde smørboks til min venindes mor (beklager billedkvaliteten. Jeg har lånt billederne fra Catshops hjemmeside). Den kunne jeg ikke stå for, og da hun har fødselsdag i midten af januar, kunne jeg lige så godt tænke fødselsdagsgaver ind i bestillingen, når nu jeg var i gang.

Så er der lidt crazy cat lady over dig - eller én du kender - vil det helt sikkert være et hit med en julegave fra den lille kattebutik.

Dette indlæg er ikke spronsoreret af Catshop, men er skrevet ganske frivilligt :)

7 kommentarer:

  1. Jeg har også besøgt catshop her i efteråret, da der skulle bestilles adventsgaver hjem til kæresten. Måtte også lige købe lidt til mig selv :) De har mange fine ting, og det er meget gennemført med det fine papir med poteklistermærkerne og det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig fint. Jeg kan godt lide, når der lige bliver gjort det lille ekstra, så det bliver lidt mere personligt - og så synes jeg, at det er fint at støtte de lidt mindre private webshops :)

      Slet
    2. Ja, helt enig :) Skal faktisk have lavet en anmeldelse på Trustpilot, for det synes jeg, at de fortjener :) Godt nytår i øvrigt.

      Slet
  2. Den butik kendte jeg ikke, men den vil jeg huske, for jeg kan rigtig godt lide katte (og gode netbutikker) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, også to af mine yndlingsting :)

      Slet

Hvad synes du? Smid en kommentar.